Geland op Bali! - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Michelle Reijnen - WaarBenJij.nu Geland op Bali! - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Michelle Reijnen - WaarBenJij.nu

Geland op Bali!

Door: Michelle Reijnen

Blijf op de hoogte en volg Michelle

05 Februari 2014 | Indonesië, Canggu

Hallo allemaal,

Daar ben ik dan. Veilig geland op Bali. Gisteren om 21.00 uur gingen we de lucht in. Nu bijna 24 uur later, en ik ben aan de andere kant van de wereld. Zo'n 16.800 km van jullie vandaan. Raar idee eigenlijk hè? Binnen 24 uur sta je aan de andere kant van de wereld. Ineens ver weg van je vertrouwde omgeving, vrienden en familie.

De vlucht is erg goed gegaan. Ik heb veel kunnen slapen en kunnen lachen met oma! Zo vloog de tijd voorbij. Na 12,5 uur kwamen we aan op Singapore waar we maar een half uurtje hoefden te wachten. Daarna was het nog maar 2,5 uur. Toen ging het ineens heeeel erg snel. Het besef komt dan ook steeds een beetje meer. Daar op het vliegveld stonden mijn oom, tante, neefje en nichtje ons al op te wachten. Erg leuk en fijn om ze weer te zien! We zijn er dan maar meteen op gaan proosten (zie foto's).

Het is nu 28 graden, ook al is het 1.30 uur s' nachts. Met de airco aan mag ik alweer lekker gaan slapen. Hopen dat we niet te veel last hebben van een jetlag. Ook is de eerste bloedzuiger al verwijderd door de security. Ik ben benieuwd wat ik nog meer tegen ga komen.. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Tot snel weer en welterusten!

Liefs Michelle

  • 18 April 2014 - 00:14

    Riet En Marijn Van Hest:

    Hallo Michelle

    Hier een paar woordjes van ons.
    Wij horen van jou mam dat je het best naar je zin hebt.
    Bedankt voor je leuke kaart uit Australie
    dati is ook mooi meegenomen zo'n leuke vakantie erbij
    Maar wij missen je wel en zullen dan ook blij zijn als je er weer bent
    geniet nog maar lekker van deze mooie tijd voor jou

    Heel veel groetjes vanRiet en Marijn
    ook van hele stel
    XXX
    P.S.Doe je ook veel groetjes aan Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 913
Totaal aantal bezoekers 6237

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 28 Mei 2014

Afstuderen in Indonesië

Landen bezocht: